In magazinul de aplicatii si jocuri App Store de la Apple exista o multime de aplicatii utile in activitatile tale de zi cu zi. Apple a anuntat castigatorii anuali, o celebrare a celor mai bune si creative aplicatii si jocuri destinate utilizatorilor sai de iOS de pe iPhone si iPad, fiecare destinate sa influenteze viata dincolo de folosirea device-ului.
De exemplu, castigatorul sectiunii Impact Cultural a fost desemnat Locket Widget care are rolul de a conecta utilizatorii cu persoanele dragi cu ajutorul unui widget instalat pe ecranul de pornire si care afiseaza fotografii personale incarcate de prieteni si familie. Un alt castigator al aceleiasi sectiuni – Waterllama – aduce in prim plan un mod de viata sanatos cu ajutorul hidratarii zilnice realizat intr-un mod creativ si estetic pentru iPhone si Apple Watch.
Alte cateva jocuri au castigat recunostere in acest an, promovand jocurile de tip arcade care se pot juca si pe Apple TV. In total exista 16 castigatori pentru anul 2022, mai jos vei regasi lista cu norocosii castigatori, Apple recunoscandu-le contributia importanta la promovarea diversitatii si incluziunii:
- Jocul anului de pe iPhone: Apex Legends Mobile
- Aplicatia anului de pe iPhone: BeReal
- Jocul anului de pe iPad: Moncage
- Aplicatia anului de pe iPad: GoodNotes 5
- Jocul anului de tip arcade creat de Apple: Wylde Flowers
- Jocul anului creat de Apple de pe Apple TV: El Hijo
- Aplicatia anului creata de Apple de pe Apple TV: ViX
- Jocul anului de pe Mac: Inscryption
- Aplicatia anului de pe Mac: MacFamilyTree 10
- Jocul anului provenit din China: League of Legends Esports Manager
- Impact Cultural: Dot’s Home
- Impact Cultural: How We Feel
- Impact Cultural: Inua – A story in Ice and Time
- Impact Cultural: Locket Widget
- Impact Cultural: Waterllama
Potrivit comunicatului oficial Apple “Castigatorii de anul acesta incurajeaza utilizatorii sa interactioneze mai profund cu emotiile lor, conectandu-se in mod autentic cu altii, aducand un omagiu monstenirii lor si generatiilor care au fost inaintea lor in timp ce isi formeaza o viziune pentru a crea o lume mai buna astazi”. Fiecare aplicatie sau joc castigator va primi anul acesta un logo fizic care este modelat dupa sigla de la App Store. Fiecare logo este creat din aluminiu reciclat in proportie de 100% si va purta numele castigatorului gravat pe el.