Incepand de azi, Allview promite o politica mai flexibila in ceea ce priveste garantia produselor, termene de reparatie mai scurte si mai putine reintoarceri in service.
In acest moment, service-ul pentru produsele Allview este asigurat de catre Diangi Grup, care, impreuna cu producatorul brasovean a implementat incepand cu a doua jumatate a anului trecut mai multe masuri menite sa vina in ajutorul clientilor care au nevoie de reparatii.
Astfel, unele defectiuni pentru care alta data produsul si-ar fi pierdut garantia pot fi in prezent remediate, fara a mai fi anulat garantia. Din aceasta categorie pac parte pana si socurile mecanice, care duc la spargerea display-ului. Produsele defecte sunt evaluate in prealabil, iar daca deteriorarea nu afecteaza si alte componente, clientul poate inlocui contra-cost display-ul, garantia pastrandu-si in continuare valabilitatea.
”Efectele acestei flexibilitati se reflecta in scaderea cu peste 40 de procente a numarului de garantii anulate in ultimele luni. Mai mult decat atat, o treime dintre clientii ale caror terminale nu se mai incadreaza in criteriile de garantie opteaza pentru plata reparatiilor si decid astfel continuarea perioadei in care device-ul este acoperit de garantie”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Group.
Totusi, daca clientul nu mai doreste sa repare dispozitivul contra-cost, poate opta pentru serviciul de tip buy-back oferit de Allview, acestia beneficiind de un voucher de 25% reducere la achizitionarea unui nou terminal.