Nu doar ca Apple Watch a fost cel mai vandut smartwatch din 2019, dar se pare ca a reusit si sa depaseasca vanzarile de ceasuri elvetiene, cele mai apreciate ceasuri din lume.

Raportul emis de Strategy Analytics spune ca Apple a vandut peste 31 milioane de smartwatch-uri in 2019, in timp ce companiile elvetiene de prestigiu au trecut, impreuna, foarte discret pragul de 21 de milioane de unitati.

Steven Waltzer, unul dintre analistii care au contribuit la acest raport, a notat ca mult indragitele companii elvetiene ca Swatch si Tissot pierd, treptat, lupta cu ceasurile inteligente. Ceasurile tip analog raman inca populare printre utilizatorii care au deja experienta in achizitionarea acestor piese cu traditie, in timp ce publicul tanar apreciaza tot mai mult eficienta si inteligenta pe care un smartwatch o aduce.

Apple Watch a crescut in topul de vanzari mondiale inca din 2017, insa compania nu are de gand sa se opreasca aici. Cu vanzari record pentru modelul nou, Apple Watch Series 5, compania dovedeste ca are de gand sa-si mentina autoritatea in domeniu si primul loc in clasamente.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook