In urma unui comunicat al companiei brasovene Visual Fan, care detine marca Allview, s-a raportat ca in anul 2016 a existat o creste a cifrei de afaceri de 10 procente in comparatie cu anul 2015. Dispozitivele brandului autohton au ajuns in mainile a peste un milion si jumatate de utilizatori.

In contextul luptei aprige dintre competitorii care activeaza pe piata IT&C, dar si a exigentelor tot mai crescute din partea clientilor, am reusit sa ne consolidam o pozitie importanta in topul preferintelor romanilor. E o pozitie care ne onoreaza si ne obliga sa ne straduim mai mult pentru a continua impreuna pe calea spre noi tehnologii uimitoare”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.

Cea mai spectaculoasa crestere in preferintele clientilor Allview a inregistrat-o gama „SOUL”. Terminalele din seria X3 Soul s-au bucurat de o crestere de 100%, fata de seria X2 Soul, ceea ce evidentiaza interesul tot mai mare a utilizatorilior pentru smartphone-uri performante cu design atragator.

Din totalul cifrei de afaceri, procentul de 10% a fost generat de pietele externe in care sunt exploatate produsele Allview.

De asemenea, anul 2016 a insemnat intrarea brandului Allview si pe segmentul „Smart Home”, odata cu lansarea proiectului „Siebo Smart Home”, un sistem care in forma completa include un numar impresionant de senzori, o oglinda inteligenta si o camera cu rol de unitate centrala.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook