Aveti mereu impresia ca nu va organizati bine timpul, ca nu reusiti sa realizati tot ce v-ati propus in decursul unei zile? Ei bine, chiar nu este usor sa iti organizezi timpul si sa indeplinesti cu succes toate proiectele in care esti implicat.

De la activitatile profesionale pana la momentele petrecute cu familia, toate acestea necesita timp. De cele mai multe ori nu reusim sa ne impartim programul si de aceea ne vedem nevoiti sa renuntam la anumite activitati care ne fac placere.

Pentru ca toate obiectivele pe care ni le setam sunt foarte importante pentru fiecare dintre noi, ne-am gandit sa-ti prezentam cateva aplicatii care te vor ajuta sa iti gestionezi timpul pentru a duce totul la bun sfarsit.

Poate ca nu avem nevoie de mai mult timp, ci doar trebuie sa invatam sa-l optimizam mai bine si sa-l folosim in mod eficient.

Evernote este una dintre cele mai bune si recunoscute aplicatii pentru notite si liste. Aceasta poate fi utilizata atat online, pe calculator, smartphone sau tableta, cat si offline. Aplicatia te ajuta sa notezi rapid diferite lucruri, sa retii site-uri sau task-uri si, de asemenea, sa sincronizezi toate aceste lucruri intre toate dispozitivele tale, economisind astfel timp.

SplenDo este o foarte utila aplicatie prin faptul ca te ajuta sa-ti faci o lista de sarcini in fiecare zi. Este foarte usor de gestionat fiecare sarcina in parte, putand fi grupate in liste de sarcini. Ai si un wigdet care iti aduce aminte ce trebuie sau ce urmeaza sa faci.

Any.do este o aplicatie foarte utila, menita sa-ti organizeze listele cu ce ai de facut, iar apoi se poate sincroniza cu toate gadget-urile tale. De asemenea, aplicatia te indeamna mereu sa-ti evaluezi lista zilnica sau cea saptamanala de activitati pentru a fi astfel sigur ca nu ai uitat nimic, ca le-ai programat corect si ca le poti duce pe toate la bun sfarsit.

Nozbe este o aplicaţie care te ajuta sa nu-ti mai incarci memoria cu tot felul de lucruri pe care trebuie sa le faci. Poti adauga orice fel de sarcini, sa le grupezi in proiecte, sa marchezi sarcinile prioritare cu o stea. Astfel vei avea un foarte bun control privind task managementul. Nozbe preia informatiile introduse in alte aplicatii precum Evernote, Dropbox sau din spatii de stocare ca Google Drive.

Monitorizeaza obiceiurile, obiectivele propuse, astfel ca tu sa poti indeplini tot ce ti-ai propus, intr-un mod eficient.

RescueTime  – Petreci prea mult timp pe diferite site-uri si nu reusesti sa-ti faci treaba? RescueTime este o aplicatie de monitorizare a timpului disponibila atat pe smartphone, laptop si tableta. Plecand de la ideea ca lumea digitala este plina de lucruri menite sa ne distraga atentia, aplicatia, care ruleaza pe fundalul dispozitivului folosit, masoara timpul pe care il petrecem pe anumite site-uri sau aplicatii, oferindu-ne rapoarte zilnice detaliate privind activitatea noastra. Am putea spune ca scopul aplicatiei este acela de a ne ajuta sa ne cunoastem mai bine obiceiurile zilnice, astfel incat sa ne putem concentra mai usor si sa avem o productivitate mai buna.

Astfel, in incercarea de a-ti optimiza cat mai bine timpul, sfatul nostru ar fi sa folosesti o aplicatie de tip to-do-list si una de tip task management. De asemenea, foarte important este sa-ti monitorizezi cum si in ce fel petreci timp in fata calculatorului sau a telefonului.

Testeaza aplicatiile de mai sus pentru a vedea care te ajuta sa gestionezi mai bine timpul alocat anumitor activitati zilnice si sa-ti atingi obiectivele.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook