In ultimii ani importanta conferintelor video a crescut exponential, iar una dintre cele mai bune optiuni este Google Meet. Mentionam ca nu toti utilizatorii Google pot inregistra o conferinta. In primul rand, este necesar sa fii abonat la una dintre versiunile Google Workspace:
Essentials
Business Standard
Business Plus
Enterprise Starter
Enterprise Essentials
Enterprise Standard
Enterprise Plus
Education PlusÂ
Teaching and Learning Upgrade
De asemenea, poti inregistra intalniri online doar daca esti organizator sau daca ai fost desemnat. Exceptie fac profesorii sau colaboratorii pentru intalnirile create prin Google Classroom.
Iata care sunt pasii pentru a inregistra o intalnire in Google Meet:
Incepe sau participa la o conferinta / intalnire in Google Meet
In partea dreapta jos, atinge butonul Activitati si dupa Inregistrare
In noua fereastra deschisa, da click pe butonul Incepe
In cateva secunde o sa inceapa inregistrarea, iar participantii o sa primeasca o notificare
Pentru a opri inregistrarea, este necesar un click pe butonul Activitati > Inregistrare > Opreste inregistrarea
Sursa foto: Business Insider
Pot sa inregistrez o intalnire in Google Meet direct de pe telefon?
Din pacate nu se pot face inregistrari direct de pe telefonul tau. Potrivit Google, functia de inregistrare este disponibila doar pe versiunea desktop. De asemenea, nu se pot face inregistrari nici de pe alte dispozitive care pot fi integrate cu Google Meet.
Unde se salveaza inregistrarile Google Meet?
Odata ce intalnirea este finalizata, organizatorul va primi un e-mail cu un link catre fisierul in care se salveaza inregistrarile. Dureaza ceva timp pentru a fi generate pe parte de server si pentru a fi disponibile.
De asemenea, inregistrarile sunt salvate in Google Drive si se gasesc in folderul Meet Recordings. Tot ce trebuie sa faci, este sa accesezi fonderul, click drepta pe fisierul dorit, apoi click pe butonul Descarcare.Â
Cum sa partajezi inregistrarea intalnirii din Google Meet?
Daca intalnirile online sunt create prin intermediul Google Calendar, se acorda acces automat la inregistrare atat organizatorului, cat si participantilor. In plus, atunci cand se doreste sa se partajeze o conferinta se poate face rapid din Google Drive. Iata care sunt pasii:
Deschide Google DriveÂ
Cauta folderul cu inregistrarile Google Meet
Pe fisierul pe care vrei sa il trimiti, da click dreapta, apoi selecteaza Partajare
Se pot adauga nume de utilizator sau adrese de e-mail in campul Adaugati persoane si grupur, dupa click pe butonul EfectuatÂ
Alternativ, poti folosi butonul Copiati link pentru a avea link-ul direct al fisierului.
Google Meet este un instrument excelent pentru a tine conferinte, a organiza workshop-uri sau pur si simplu pentru a discuta detalii la o intalnire. Speram sa te ajute informatiile de mai sus pentru a-l folosi cat mai eficient in activitatile tale.