PDF-ul (Portable Document Format) a devenit unul dintre cele mai necesare tipuri de documente pe care lumea digitala si pandemia impreuna l-au adus publicului in fata ca instrument de lucru la schimbarile aparute in ultimii ani. Deseori intervin situatii cand sunt cerute documente semnate si trimise pe mail, iar rezolvarea imediata la aceasta problema o reprezinta scanarea cu ajutorul unui telefon.

Aceasta metoda este mult mai simpla si rapida fata de alternativa la scanner-ul traditional. Pentru a salva documente si a avea acces usor la ele, poti lua in considerare scanarea lor prin aplicatia Google Drive.

Folosind aceasta functie pe care o pune la dispozitie Google, dispui de mai multe avantaje pe care nu le-ai avea atunci cand utilizezi camera nativa a telefonului pentru a scana documente. Google ofera un sistem integrat inteligent de procesare a imaginii cu care formateaza imaginea instant pentru a semana cat mai mult cu scanarea traditionala, unde hartia este plata si nu iese in relief.

Chiar mai mult de atat, toate scanarile sunt automat stocate in Google Drive, astfel ca vei avea acces cu usurinta la aceste documente de pe mai multe platforme. In caz ca ai nevoie de multiple pagini create exista posibilitatea de a le adauga pe toate intr-un singur fisier.

Cum sa utilizezi Google Drive

  1. Descarca aplicatia Google Drive din Play Store daca nu o ai deja instalata.
  2. Apasa pe butonul “+” aflat in josul paginii in partea dreapta a ecranului pentru a incepe.
  3. Selecteaza butonul de scanare, care poate fi diferit in functie de limba setata pe telefon, pentru a porni camera foto.
  4. Alege-ti documentul pe care intentionezi sa-l scanezi si mentine un unghi cat mai drept asupra imaginii.
  5. Odata aleasa captura, apasa iconita de “check” si documentul se va salva automat in Google Drive.

Google Drive folosit in iOS sau pe iPad ofera o functionalitate de camera, insa posibilitatea de a scana documente nu este disponibila. Google Drive este o aplicatia creata de gigantul Google si are o lista lunga de functionalitati constant imbogatita, precum posibilitatea de a completa formulare sau – cum a fost cazul contextului actual – declaratii de raspundere.

Cu ajutorul acestei aplicatii extrem de intuitive, procesul de scanare si salvare a unui document se realizeaza in cativa pasi si nu va mai trebui vreodata sa iti faci griji pentru digitalizarea hartiilor.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook