Conform unui studiu realizat de Sensor Tower, utilizatorii de telefoane mobile in anul 2021 au cheltuit mai mult in aplicatii mobile cu 20% fata de anul 2020, ajungand la un nivel record de 133 miliarde de dolari. In acest studiu au luat in calcul atat platile din jocuri, aplicatii si abonamente din Google Play si Apple Store.

Aceasta reprezinta o crestere subtantiala fata de cei 111 miliarde de dolari din anul 2020, an in care s-au cheltuit cu 21% mai mult decat in anul 2019.

Conform Sensor Tower, in 2021 App Store are o crestere de 17,7% fata de anul 2020, ajungand la 85,1 miliarde de dolari, in timp ce Google Play creste cu 23,5%, ajungand la 47,9 miliarde de dolari.

In acest studiu vedem aplicatia celor de la ByteDance, TikTok, fiind pe locul 1 cu 2,3 miliarde in incasari, depasind YouTube si Tinder in App Store. Pe partea cealalta vedem in topul veniturilor din Google Play aplicatiile Google One, Piccoma si Disney+.

Numarul total de aplicatii instalate in anul 2021 ramane aproximativ la fel ca in anul precedent, fiind de 143,6 miliarde de descarcari. Google Play are o usoara crestere, in timp ce App Store are o descrestere fata de anul 2020. De asemenea, TikTok ramane cea mai descarcata aplicatie in 2021, totalizand 745.9 milioane de descarcari in ambele magazine.

descarcari 2021

La capitolul jocuri, PUBG Mobile conduce topul incasarilor, urmat de Honor of Kings si Genshin Impact, care este pe locul 3 la incasari atat in App Store cat si in Google Play.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook