In timp ce companiile de tehnologie fac mari eforturi pentru a se mentine pe linia de plutire si a se adapta la cererea mai scazuta pentru serviciile lor din cauza virusului COVID-19, unele dintre ele s-au implicat activ si au sarit in ajutor prin strangerea de fonduri sau donatii, dintre acestea enumarandu-se Facebook, Linkedin, TikTok sau Twitter.

Saptamana aceasta Google a anuntat partea sa de contributie in valoare de 800 milioane de dolari destinata sa ajute guvernele si organizatiile de sanatate in lupta pentru combaterea virusului. CEO-ul Google Sundar Pichai a explicat intr-un anunt oficial urmatoarele: “Deoarece focarul de coronavirus continua sa se inrautateasca in intreaga lume, urmarile sale au un efect devastator in vietile si comunitatile oamenilor. Pentru a ajuta la solutionarea unora dintre aceste provocari, astazi anuntam un nou angajament pentru a sprijini intreprinderile mici si mijlocii (IMM-uri), organizatiile de sanatate si guvernele, precum si cei care lucreaza in domeniul sanatatii in prima linie de front a acestei pandemii globale”.

Microscopic view of Coronavirus, a pathogen that attacks the respiratory tract. Analysis and test, experimentation. Sars. 3d render

Donatiile Google se vor indrepta catre mai multe domenii cheie:

  • 250 milioane de dolari in subventii/credite publicitare pentru Organizatia Mondiala a Sanatatii si alte agentii de sanatate pentru a facilita furnizarea extinsa a informatiilor critice cu privire la modul de prevenire a raspandirii virusului, iar la aceasta se vor adauga, la inceputul lunii aprilie, inca 25 milioane de dolari in credite pentru Google Ads alocate Organizatie Mondiale a Sanatatii si altor agentii guvernamentale
  • 200 milioane de dolari fond de investitii pentru ONG-uri si institutii financiare pentru a ajuta IMM-urile
  • Credite pentru Google Ads in valoare de 340 milioane de dolari pentru IMM-urile care au fost active in ultimul an. Aceste credite vor fi utilizate pana la sfarsitul acestui an
  • Credite pentru Google Cloud in valoare de 20 milioane de dolari pentru institutiile academice si cercetatorii care gasesc modalitati de a combate COVID-19

De asemenea, Google isi creste sistemele pentru a facilitata producerea de mai multe echipamente de protectie pentru angajatii din sistemul medical, scopul fiind producerea unui numar de trei milioane de masti care vor merge catre Centrul pentru Prevenirea si Controlul Bolilor. Este o initiativa importanta venita din partea acestui gigant, si se adauga la lista tot mai mare de contributii venite din partea platformele de tehnologie si socializare.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook