Probabil ca toata lumea stie cate ceva despre compania HTC, insa, in ultimul timp, business-ul acestora a fost asociat in marea majoritatea a timpului cu un sir lung de pierderi financiare. Acest lucru s-a intamplat pentru o perioada de sapte semestre consecutive. Totusi, cand ne asteptam mai putin, apare si o speranta: U11.

Aparent, noul flagship HTC U11, care a fost privit cu destul de mult scepticism, a reusit sa obtina o performanta demna de laudat. Conform presedintelui pe divizia de smartphone-uri, Chang Chia-lin, HTC U11 se vinde mai bine decat predecesorii sai. Interesant este faptul ca pe anumite piete, precum cea din Statele Unite, raportul cerere-oferta este supraunitar, iar compania face eforturi destul de mari pentru a acoperi cererea.

Si mai interesant este faptul ca U11 a reusit sa atraga atentia chiar daca ii lipseste semnatura HTC, adica unibody-ul din aluminiu. Mecanismul pe care s-au bazat cei de la HTC nu este chiar asa de greu de inteles, pentru ca au reusit sa fure ochii cumparatorilor cu display-ul de tip bezel-less, multa sticla si o camera foto reusita. Pentru asta, toata aprecierea.

Strategia de profitabilitate a HTC este oarecum complicata si in mod sigur riscanta. Aceasta presupune lansarea a 3-4 terminale profitabile pe an, care vor avea drept esenta costuri reduse drastic, dar si focusarea pe tehnologia 5G. Va mai aduceti aminte cand HTC a lansat primul device 4G? Exact, HTC vrea sa redobandeasca succesul pe care l-a avut cu EVO 4G.

De un lucru sunt sigur – concurenta e constructiva si benefica pentru consumatori – incert e viitorul, asa ca ramane de vazut cum vor evolua lucrurile. Voi ce parere aveti despre HTC U11 si cum credeti ca va evolua HTC in urmatorii ani?

Terminalul este disponibil pe eurogsm.ro

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook