Din cauza popularitatii dobandite de terminalele de tipul phablet, vanzarile tabletelor au avut de suferit. Chiar si producatorul care a inventat aceste dispozitive, a fost influentat negativ de noua orientare a utilizatorilor. Daca sunteti curiosi care dintre tabletele Apple a fost best sellerul sfarsitului de an pe piata americana, ei bine, tinem sa va informam ca acesta a fost modelul iPad mini 2. Daca pe parcursul anului, iPad Air 2 a reusit sa se mentina constant si sa ocupe aproximativ 40% din vanzarile totale ale companiei, in perioada octombrie-decembrie, acest model a fost detronat. iPad mini 2 a atins procentul de 47% din vanzarile totale ale companiei, in conditiile in care, in anul anterior, modelul de 7,9 inch a ocupat doar 32% din acest indicator economic.
Dupa cum probabil stiti, iPad mini 2 este un model lansat in anul 2013, care a atins apogeul vanzarilor in anul 2015, fiind urmat de ultimul model al seriei mini: iPad mini 4. Tot in 2015, a fost lansat si noul model de tableta, de 12,9 inch: Apple iPad Pro. Acest model a fost achizitionat de 12% dintre cumparatorii tabletelor Apple. Este o performanta notabila, daca luam in considerare faptul ca iPad Pro are un pret de pornire de 799$.

Chiar daca nu a fost cel mai bun an din punct de vedere al vanzarilor, compania si-a consolidat pozitia de lider pe acest segment din piata. La finalul anului, Apple a fost clasata de catre cei de la Interbrand, pe prima pozitie in top 100 cele mai puternice brand-uri. Probabil aceasta este cea mai mare realizare a companiei, din 2015.

md528ba-ipad-mini-2_1

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook