Autodepasirea, entuziasmul profesional, evolutia si prosperitatea sunt aspecte esentiale ale oricarei companii care doreste sa ramana competitiva. Dezvoltarea constanta a fost posibila in special datorita competentelor membrilor echipei, iar astfel am reusit sa facem fata mereu provocarilor din domeniul nostru de activitate. Ii apreciem pe toti cei care au reusit sa se mentina motivati si isi dezvolte abilitatile, caci datorita lor am reusit sa ne adaptam la schimbarile din piata si sa imbunatatim serviciile oferite clientilor nostri.
Avem printre noi nenumarate povesti de succes, povesti pe care le privim astazi ca pe adevarate lectii de viata. Una dintre ele este povestea Iuliei Moldovan, Shop Manager EuroGsm si o inspiratie pentru noi toti. In acest articol de blog, ne dorim sa impartasim cu voi felul in care perseverenta si determinarea au ajutat-o sa depaseasca orice limita si sa construiasca o cariera profesionala de apreciat.
”Povestea mea in EuroGsm a inceput exact acum 26 de ani, in anul infiintarii companiei, cand, studenta fiind, mi s-a oferit oportunitatea de a lucra aici cu program part-time pe timpul verii. Am acceptat, din curiozitate, din dorinta de a invata ceva nou, de a fi responsabila, de a fi pe cont propriu.
Asa am facut “primii pasi” in EuroGsm, pe atunci dealer Dialog. Nu stiam nimic despre telefoane mobile, existau doar vreo 4-5 modele din generatia “caramida”. Colegii mei au avut rabdare sa ma invete, sa raspunda zecilor de intrebari pe care le puneam zi de zi, iar eu am absorbit toate informatiile ca un burete.
Dupa 2 ani am terminat facultatea si abia asteptam sa fiu angajata cu program full-time, sa pot invata cat mai multe. Am ajuns sa fiu foarte bine pregatita pe partea de relationare cu clientii, vanzare, programe de gestiune, cunosteam foarte bine serviciile si produsele pe care le vindeam.
Mi se parea un job fascinant, care iti dadea incredere, un job foarte dinamic, care te facea sa te simti important, imi placeau colegii, sa lucrez cu oamenii, imi placea ritmul alert care ma tinea mereu in priza si imi aducea satisfactii.
In scurt timp am fost trimisa prin toata tara in misiuni de dezvoltare a retelei: deschidere si coordonare de magazine noi, recrutare si formare personal de vanzare, iar asta ma facea sa fiu mandra de ce am dobandit pana in acel moment.
Dupa 3 ani in care am deschis mai multe magazine care incepeau sa performeze, am primit un magazin din Cluj, pe care sa il coordonez, un mic magazin din cartierul Marasti care avea la momentul respectiv doar 2 angajati. A fost o provocare pentru ca acum eram pe cont propriu, aveam magazinul meu, de la care desigur erau asteptari, mai ales ca la momentul respectiv nu era unul performant. Atunci am inceput sa imi doresc sa fac din magazinul meu unul de top. In scurt timp mi-am atins acest obiectiv si iata-ma astazi, la fel de implicata si determinata ca la inceput, pasind pe drumul meu cu acelasi entuziasm, coordonand o echipa frumoasa care ma inspira si ma motiveaza, avand cel mai mare si cel mai bun magazin din retea si un important centru de formare pentru angajati pe posturi de personal de vanzare sau viitori manageri.
Mi-am descoperit in toti acesti ani o “super-putere”, aceea de a scoate ce e mai bun din oameni, de a le pune in valoare calitati importante si de a-i provoca indeajuns incat sa isi atinga potentialul maxim.
De-a lungul carierei in EuroGsm am participat la diverse teambuilding-uri si cursuri organizate de companie: management, leadership, recrutare si inductie personal, antreprenoriat, coaching, care si-au pus o amprenta importanta in evolutia mea profesionala. Mi-am dezvoltat abilitati de comunicare, negociere, planificare, organizare, conducere, coordonare si control, am invatat ce inseamna responsabilitatea, disciplina, empatia si rabdarea, sa pretuiesc munca in echipa, sa imi stabilesc obiective mari si sa le transform in realitate.
Am intalnit in drumul meu de-a lungul carierei sute de oameni de la care am invatat ce inseamna sa fii determinat, sa fii ambitios, sa ai un tel, sa iti doresti sa fii mai bun, sa nu te multumesti cu putin, sa te autodepasesti, fiecare dintre ei a contribuit in felul lui la formarea mea. EuroGsm este pentru mine “scoala vietii”, am crescut, m-am dezvoltat si am performat odata cu firma, o companie in care se promoveaza valori precum respectul, integritatea, proactivitatea, inovatia, excelenta si determinarea.
Celor care doresc sa isi aleaga un astfel de drum vreau sa le transmit sa fie flexibili, adaptabili, sa fie curiosi, sa nu le fie frica de esec, sa fie constienti ca sunt un rezultat al oamenilor de la care invata si cu care lucreaza, si ca doar daca iti place ceea ce faci poti sa devii cel mai bun.”
Iulia Moldovan
Shop Manager