Chiar daca a fost zdruncinat in ultimul an de multiple “accidente”, gigantul Samsung isi pune la bataie fondurile pentru achizitionarea concernului Harman.

Probabil ca multi dintre noi sunt familiarizati cu un singur brand al companiei si anume Harman/Kardon, present pe multiple solutii audio pentru smartphone-uri, laptop-uri, tablete sau casti audio. Ceea ce prea putina stie, este ca 65% din veniturile companiei vin din domeniul automotive, fiind princpalul motiv pentru care Samsung ia aceasta hotarare.

La momentul de fata, peste 30 de milioane de vehicule sunt echipate cu sisteme de infotainment, telematica si chiar securitate, fabricate de Harman. Pe langa acestea, compania detine licente si pentru brand-urile Bowers & Wilkins si Bang & Olufsen din domeniul automotive, fara a interfera cu produsele audio de consum casnic.

Conform celor de la Samsung, Harman reprezinta o platform solida pentru dezvoltarea acestora in segmentul automotive. Afirmatia este una fondata, avand in vedere cifra de afaceri de 7 miliarde de dolari inregistrata pana in septembrie 2016 de analistii Harman.

Samsung intelege potentialul enorm din domeniul auto, din acest motiv se doreste dezvoltarea in aceasta directie. Young Sohn, directorul pe strategii de dezvoltare declara urmatoarele “ Vedem nenumarate oportunitati de crestere pe termen lung pe piata tehnologiilor auto, avand in vedere cererea crescuta de elemente electronice si solutii Samsung”.

Se pare ca Samsung planuieste ca divizia de electronice audio pentru uz casnic sa participle la imbunatatirea produselor proprii precum smartphone-uri, display-uri si altele. Acest lucru inseamna ca brandul Harman/Kardon va ajunge sip e dispozitivele Galaxy, chiar daca brand-ul Samsung este suficient de puternic pentru a aparea de unul singur.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook