Competitia in industria de electronice este mai acerba pe an ce trece, motiv pentru care companiile mari din domeniu sunt dispuse sa cheltuie sume foarte mari de bani pentru a convinge consumatorii sa le cumpere produsele. Exact asta au facut Samsung si LG anul trecut.

In 2016 Samsung a folosit un buget de marketing de 11,5 trilioane de Won (aproximativ 9,6 miliarde de Euro) pentru a-si promova produsele in intreaga lume. Din aceasta suma, 4,4 trilioane Won (aproximativ 3,6 miliarde Euro) au fost alocate reclamelor, cu 15% mai mult decat in 2015.

E foarte clar ca unul din principalele motive pentru care Samsung a cheltuit mai multi bani pe marketing in 2016 a fost cauzat de Galaxy Note 7 si toate problemele produse de acest smartphone. Gigantul sud-corean a lansat cateva clipuri video prin care sa asigure clientii de calitatea produselor comercializate.

Celalalt mare producator sud-corean, LG, de asemenea si-a crescut bugetul pentru marketing in 2016 cu 21,4% comparativ cu 2015 ajungand la 1,3 trilioane de Won (aproximativ un miliard de Euro).

Sursa

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook