Spotify testeaza o noua subscriptie low-cost, mai accesibila ca pret, care va sta intre varianta gratuita si Spotify Premium. Aceasta se va numi Spotify Plus si va include, totusi, reclame, dar cu posibilitatea de a da skip pentru un numar nelimitat de ori si nu impune un numar de piese pe ora peste ale caror reclame sa sari, asa cum se intampla cu varianta gratuita.
Spotify Plus da posibilitatea utilizatorilor sa redea oricat de multe piese isi doresc, de fiecare data cand doresc, in schimbul reclamelor peste care vor putea sari. Un cost potential pentru noua subscriptie ar putea fi de 1 euro in Romania, adica numai o fractiune din cat ai plati pentru Spotify Premium, subscriptie care contine peste 70 milioane de piese, ad-free, oferind acces nelimitat.
Spotify, desi a confirmat ca lucreaza la aceasta noua subscriptie si o are in teste, nu se stie daca aceasta va deveni oficiala vreodata si va imbogati experienta audiofilului sau va ramane incuiata in sertar la final, potrivit unui comunicat oficial Spotify asupra acestui subiect in care afirma ca “Unele teste ajung sa deschida calea pentru noi oferte sau imbunatatiri, in timp ce altele pot oferi doar invataturi. In acest moment nu avem informatii suplimentare de impartasit.” Cu toate acestea, a plati mai putini bani pentru a avea acces la acelasi continut este o idee buna provenita din partea companiei, caci este de bun augur sa vezi ca Spotify ia masura pentru a largi accesul la oferta sa muzicala – cel putin in principiu, deocamdata. Tu cat ai plati pentru o astfel de subscriptie?
sursa foto: theverge.com