Ne aflam intr-un moment in care totul se misca cu viteza si suntem tot mai incarcati in ceea ce priveste lucrurile pe care trebuie sa le facem zilnic. Avem tot timpul task-uri de efectuat in viata profesionala, in familie si, daca mai ramane timp, in viata personala. Cel mai probabil, saptamanal sau chiar zilnic, realizam liste To Do pentru a nu uita ceea ce avem de facut mai important. Si da, aceste liste chiar ajuta sa iti organizezi sarcinile si sa iti gestionezi mai bine timpul.
Pentru ca listele To Do au devenit atat de necesare in prezent, am ales sa selectam cateva aplicatii extrem de utile si cu functii multiple care sa iti usureze viata de zi cu zi. Mai mult, aceste aplicatii pot fi utilizate direct de pe smartphone si le poti accesa de oriunde. In acest fel, ramai conectat tot timpul la lista si poti face aceasta activitate mai interactiva.
Iata despre ce aplicatii de organizare a task-urilor pentru smartphone este vorba:
Este un instrument ideal pentru gestionarea task-urilor datorita functiilor avansate pe care le are. Cu Evernote poti crea liste cu sarcini pe care le poti bifa odata ce au fost rezolvate, poti seta diverse remindere ca sa nu uiti un anumit deadline, poti salva site-uri web si imagini. In plus, toate notitele sunt salvate in contul tau pentru a avea acces de pe smartphone, laptop sau tableta la aceleasi informatii.
Varianta gratuita a aplicatiei iti ofera un spatiu de incarcare 60MB lunar si pot avea acces la ea doar de pe doua dispozitive diferite. In schimb, daca alegi varianta premium cu un cost de 13.9 lei pe luna, beneficiezi lunar de 20GB/luna si posibilitatea sincronizarii datelor pe oricate device-uri ai nevoie. Consideram ca aplicatia este ideala pentru companii mai mici, dar si pentru gestionarea personala a task-urilor.
Acest instrument este perfect pentru cei care cauta sa isi organizeze intalnirile si sa distribuie planificarea acestora cu detalii despre locatie, ora sau durata. Avand acces la aceasta, poti urmari evenimentele viitoare care se adauga si sa ramai conectat la informatiile actualizate sau la schimbarile de plan. In plus, este disponibila atat pe Android, cat si pe iOs si se poate sincroniza cu Gmail-ul.
Este o aplicatie foarte usor de folosit, in care poti intui rapid ce face fiecare functie integrata. Cu ajutorul acesteia iti faci foldere pentru fiecare proiect in parte, iti setezi deadline-uri si primesti notificari pe mail ca reminder.
To Doist poate fi folosit pe smartphone, dar si pe calculator, avand intreaga informatie sincronizata. In plus, poti invita colaboratori sau poti distribui task-urile din proiectele tale. Ceea ce este interesant la aceasta aplicatie este programul special pe care il are pentru Apple Watch si posibilitatea integrarii datelor din Google Calendar si Outlook. Ai toate optiunile necesare pentru organizarea oricarui tip de afacere sau proiect asa cum trebuie!
De asemenea, cu To Doist ofera posibilitatea de a eticheta si marca continutul important in functie de preferintele fiecaruia. Astfel, iti poti structura mult mai bine si pe diverse categorii, culori si subtask-uri intreaga informatie. Aceasta aplicatie este exact ce trebuie!
Aplicatia Trello iese in evidenta prin faptul ca este usor de folosit si are optiuni avansate si foarte utile pentru oricine. Intreaga actiune in aplicatie se desfasoara prin operatiuni de tip drag and drop, fiind ideal in special pentru smartphone. Este o aplicatie gratuita si foarte populara in randul oamenilor de afaceri, dar si a studentilor. Mai mult, poti folosi Trello chiar si pentru o simpla lista de cumparaturi sau task-uri pentru organizarea nuntii.
Cu Trello poti imparti un proiect in mai multe task-uri si categorii, poti adauga etichete, checklist-uri, imagini, link-uri sau fisiere. Informatia poate fi distribuita si colegilor de proiect si este usor de vizualizat si inteles.
Modul de functionare a aplicatiei Google Keep este asemanatoare cu Evernote si este disponibila pe iOS, Android si online. Aceasta se sincronizeaza automat cu Google Drive si poti adauga notite sub forma de text, imagine sau inregistrari audio. In plus, design-ul aplicatiei face ca totul sa fie mai simplu si intuitiv, iar personalizarea notitelor o poti face cu desene sau checkbox-uri pentru putin mai multa distractie.