Pentru tot mai multe companii, dispozitivelor mobile stau la baza desfasurarii afacerilor, pentru o mai buna productivitate, mobilitate si organizare. Astfel, smartphone-urile se afla printre cele mai utile device-uri la locul de munca si mai ales pentru antreprenori, intrucat le ofera acestora o flexibilitate mai mare de a rezolva task-urile, imbunatatesc comunicarea cu clientii si mentin legatura constant cu angajatii, plus ca ajuta la cresterea eficientei in modul de lucru.
Pe de alta parte, in afaceri, smartphone-urile ofera companiilor si un avantaj competitiv, deoarece cele care sunt mai dotate cu aceste dispozitive, permit o comunicare bidirectionala si eficienta care creeaza un flux de lucru rapid. Cu un astfel de sistem, se imbunatateste comunicarea si relatia dintre potentialii clienti si antreprenori/angajati, fiind cu un pas inaintea competitiei. Mai jos, gasesti 5 beneficii ale smartphone-urilor pentru afacerea ta:
1. Angajatii pot lucra de oriunde si oricand
Cand echipa beneficiaza de un smartphone de serrviciu, poate lucra de oriunde si va fi conectata si informata constant referitor la toate urgentele care pot aparea. Aceasta flexibilitate oferita angajatilor de a putea lucra de oriunde stabileste si o motivatie si un nivel de implicare mai ridicat. In plus, statisticile arata ca in ciuda pandemiei la nivel global, implicarea si productivitatea fortei de munca este cu 35-40%Â mai mare decat a fost pana acum datorita acestei flexibilitati oferite. De asemenea, a fost realizat anul acesta un studiu despre nivelul de productivitate si bunastare generat de telemunca (fig.1), fiind realizat pe mai bine de 300 de romani cu diploma de licenta. Acesta arata ca exista mai multi factori ce influenteaza nivelul de productivitate, printre care si factorii tehnologici si organizationali la locul de munca. Astfel, cu un dispozitiv mobil acoperi aceste 2 aspecte pentru o crestere a productivitatii.


2. Comunicare mai eficienta
Unul dintre cele mai importante lucruri la nivelul companiei este canalul de comunicare. Cu telefoane de serviciu se permite o comunicare bidirectionala intre angajati, putand fi luate decizii mai usor pentru o plasare in fata concurentei.
De asemenea, un software intern bazat strict pe computer are limitele sale, intrucat poate fi accesat doar de cei care merg la birou. In schimb, dispozitivele mobile iti ofera posibilitatea de a extinde accesul oriunde se afla angajatii si permit munca de la distanta.
3. Acces la datele companiei direct pe mobil
Multe companii au propria aplicatie pentru a gestiona activitatea corespunzator. Odata ce angajatii despun de un dispozitiv mobil din parte firmei, ii permite sa aiba acces de oriunde se afla la datele interne direct de pe smartphone intr-un mod mult mai sigur si confortabil. In plus, utilizarea unui smartphone in scopuri de afaceri mentine toate resursele companiei intr-un singur loc mai organizat.
4. Motivatia si implicarea profunda a angajatilor
Dispozitivele mobile poate creste productivitatea, intrucat exista un anumit grad de confort oferit cu munca de la distanta prin comunicarea mobila. Pe un smartphone de serviciu se poate instala o aplicatie specifica companiei de mesagerie pentru a comunica usor si rapid si se separa informatiile personale de cele ale companiei.
5. Eficienta operationala
Un alt beneficiu al smartphone-urilor in afaceri este ca ofera posibilitatea mentinerii unei organizari corespunzatoare in cadrul companiei. Astfel, cu un dispozitiv mobil se poate lua legatura si intretine continuu conversatiile cu colaboratorii sau echipa si exista o rata mai ridicata de raspuns. Totodata, se iau decizii mai usor si se creaza un flux de informatii cepoate fi accesat de toti angajatii.
Ti se pare mai eficienta munca si comunicarea odata ce detii un telefon de serviciu?