Incasarile Xiaomi pentru semestrul trei al acestui an au fost mai mari ca niciodata, inregistrand 7,63 milioane de dolari, insa cum a ajuns compania chineza aici este la fel de fascinant. Stim ca in afara de piata de smartphone-uri, Xiaomi mai este prezenta si pe piata dispozitivelor pentru case inteligente si IoT (Internet of Things), care in acest semestru au fost forta din spatele cresterii vanzarilor.

Vanzarile de smartphone-uri reprezinta cea mai mare parte din incasari – 4,59 miliarde $ – totusi, acest numar este in scadere cu 7,8% fata de anul trecut. Xiaomi a livrat 32,1 milioane de smartphone-uri in semestrul trecut, care o transforma in a patra forta globala, impartind 9,2% din piata.

eurogsm_xiaomiDispozitivele IoT si alte electronice de consum au inregistrat vanzari de 2,2 miliarde $ dn totalul vanzarilor, reprezentand o crestere impresionanta de 44,4% fata de acelasi semestru din anul trecut, in timp ce distributia de TV-uri smart si laptop-uri au adus incasari de 824 milioane $.

Expansiunea globala a Xiaomi este fructuoasa si in continua crestere, incasarile din semestrul acesta care nu sunt de pe piata locala fiind cu 1,3 miliarde $ fata de aceeasi perioada a anului trecut, aproape jumatate din vanzari. Profitul net al companiei pentru primele noua luni din 2019 a ajuns la 1,3 miliarde %, cu o crestere de 37,1 % mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce inseamna un profit mai mare decat cel inregistrat pe toata perioada anului anterior.

Comentează prin Facebook

Comentează prin Facebook